Styrkekram

Styrkekram

lördag 19 maj 2012

PicsArtade bilder

Som jag har skrivit i flera tidigare inlägg så får bloggen lida ganska hårt när jag experimenterar runt i nya tekniska områden. Eller lägger ner tekniken helt. Eller åtminstone drar ner på den kraftigt, såsom jag har gjort med Facebook. Min nya "drog" heter "Instagram" och alldeles speciellt gärna i samklang med appen "PicsArt" som förtrollar bilderna, byter ut färgerna, lägger snygga skimmer och belysning och ramar in med en mängd olika sorters varianter av ramar. Min nya profilbild på Instagram och Facebook är PicsArtad så det står härliga till, med mjukgörande filter, rosaskimrande cirkelformat ljus och andra små finesser som får en vanlig trist vardagsbild att skina ikapp med Hollywoodstjärnornas retuscherade omslagsbilder.
Violà!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar