Styrkekram

Styrkekram

tisdag 23 november 2010

Kortis

Slänger ihop ett litet kortisinlägg eftersom jag känner lite press från olika håll.

Snart dax att sova, maken kom just in här efter att ha varit iväg en sväng på träning.
Gabbe ville att jag skulle sova i hans säng, men jag ville blogga. Barnen får inte spela dataspel för de blir överaktiva i hjärnan, men jag vill blogga. Är jag en dålig mamma då?
Nu sover han i alla fall, Gabbe alltså. Ebba rullade nyss ur stora dubbelsängen här ut på golvet och slog sig. Blev ledsen. Jag tröstade och hon somnade om.
Nu vill jag inte blogga längre.
Vankelmodig.

Var i alla fall iväg på mycket skoj After Work på Operakällaren i fredags kväll och natt. Var röjigt. Kom hem halv fyra.

Känner att jag bara kan tänka i korta fragment just nu. Är det bristen på socker i kroppen som talar?

Dax att nunna. Imorrn är det onsdag.
Det här är det mest hjärndöda inlägg jag har skrivit på länge.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar