Styrkekram

Styrkekram

torsdag 18 november 2010

Lilla Julafton

Det har i stort sett drällt in paket här hemma idag.
Presenter till syrran och maken levererades idag från beställningsstället (sååååå fina, men kan förstås inte lägga ut vad det är eller hur de ser ut eftersom de läser bloggen :-)), ett pussel föreställande barnen på Gotlandsfärjan (till Ebba eller Gabbe, har inte bestämt mig än), ett fint träningsoverall-set från tidningen Mama (som en värvningspremie), 30 julkort som vi ska skicka ut till släkt och vänner när andan faller på (och när det inte är november längre ;-)) samt ett scrapbooking-set från "Creative Club". Kanske tar med det till pysselkvällen på jobbet på måndag kväll...


Hmm. Mer då. Just ja.
Jag blev intervjuad av Sveriges Radios Trafikredaktion idag. De stod och delade ut reflexer vid Slussen (och gav mig 6 st, en hel drös att dela ut till familj och vänner) och ställde lite frågor om min reflexanvändning. Han påpekade att min "Rosa bandet"-reflex var väldigt fin och samtidigt fyllde ett gott syfte och jag upplyste om att den matchade fint till min rosa väska och sjal, hi hi!

Nej, nu är det snart dax att krypa till kojs om jag ska palla med att hänga med på AW på Café Opera imorrn.

Sov gott alla sötisar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar