Styrkekram

Styrkekram

söndag 29 maj 2011

Mors dag

Idag på hemvägen stannade vi till vid Gränna polkagrisfabrik. Vi stod och kikade fascinerat några minuter när bagaren rullade ut den stora sockermassan och tillverkade det röd- och vitrandiga godiset.

Sen tisslade och tasslade kidsen och Tommy ett tag och kom till slut stolta fram och önskade mig Grattis på mors dag med en mugg med ett hjärta och texten "Världens bästa mamma", fylld med polkagrisar och inplastad med knorpade band.

Mitt mammahjärta smälte verkligen och jag gav dem massor av pussar och kramar som tack.

Tidigare på morgonen väckte de mig på hotellet i Växjö med grattishälsning i form av ett handgjort kort, pussar och kramar och en massa "Vi älskar dig mamma, du är bäst i världen etc. etc." Ännu mer mammahjärta som smälte då kan jag säga!
<3
Sen att det var en sjuhelsikes resa hem var en annan femma, dagen var ändå toppen när jag hade fått den här uppvaktningen!
:-)

1 kommentar: