Styrkekram

Styrkekram

söndag 30 september 2012

Amelia-studiebesöket

Men kors i taket, jag har ju alldeles glömt bort att lägga in några rader om Amelia-studiebesöket som vi var iväg på för ett par veckor sedan! Superkul att äntligen komma upp på min drömarbetsplats och få se hur min älsklingstidning växer fram under smattrande tangentbord och med färgsprakande layouter i smarta redigeringsprogram. Fick också en pratstund med den mycket trevlige tillförordnade chefsredaktören Fred Forsell, till gott kaffe och tetramjölk. Här står vi och poserar glatt (jag i alla fall ;-)) framför en vägg av Amelia-utgåvor.
Tydligen var självaste Amelia Adamo uppe en sväng också under vår vistelse där, men det gick mig alldeles förbi. Annars hade jag gärna hälsat på henne också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar