Styrkekram

Styrkekram

söndag 27 januari 2013

Grannhäng

Har varit mer häng med grannar den här helgen.
I fredags kom Sunkan över hit med kidsen och hängde lite här med ett glas vitt vin och tilltugg. Vi hade en nyttig sida av bordet (med morotsstavar, gurkbitar ch paprikaskivor) och en mindre nyttig med chips, dipp, ostbågar och vin. Jag "råkade" parkera mig vid den onyttiga sidan och sen var den kvällen körd. I och för sig har jag sonat mina synder med ett pass Jympa Intensiv igår och en runda på trappmaskin och gym idag, så helt dåligt samvete behöver jag ju inte ha...
Och imorrn blir det förhoppningsvis Core om det finns plats kvar på 19-passet.
Tidigare idag var jag och kidsen iväg en sväng till vännen och exgrannen L som har flyttat upp till Månskensberget och det var himla nice att se hur fint hon och mannen har fixat till det hemma. Är lite trist att hon har flyttat bort från gården, men det tog ändå inte mer än tjugo minuter att promenera dit, så lite oftare borde vi kunna hänga ändå tycker jag, nu när vi äntligen har hittat dit :-)!
Imorrn är det åter måndag och det är dags att stänga de blå och ladda batterierna inför ny arbetsvecka imorrn.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar