Styrkekram

Styrkekram

måndag 20 juni 2011

Fantastiskt bröllop

Har haft en fullspäckad helg och är mör ända ut i tåspetsarna!
Var på ett dubbelkalas igår söndag hos kidsens kompisar plus ett till senare på eftermiddagen hos storsysslingen (= trippelkalas) så det var skönt att sova inatt kan jag säga.

Men det allra bästa var bröllopet vi var på i lördags.
Det var alldeles alldeles underbart. Askungens bal på slottet var ingenting mot detta!
Åh var vackert och roligt allting var.

Brudparet uppmanade oss att på alla sätt släppa loss och verkligen ta tillfället i akt att ha trevligt och njuta. Och det gjorde alla gästerna verkligen med råge.
Ja, det är med en tår i ögonvrån jag tänker tillbaka på allt det vackra och jag skrattar så jag kiknar åt uppdragen under både dagen och middagen de hade tänkt ut. Ja, allt var verkligen helt superbt! Absolut ett av de bästa bröllopen jag har varit på, inkluderat vårt eget då!

Men det kanske spelar in att bruden var halvitalienska/halvfinska och hade både temperament, kärlek och sisu. Har späckat hela min Facebook-sida därifrån med bilder och nu håller jag på och trixar med lite filmer därifrån på Youtube som jag mailar till dem.

Det känns litegrann som min möhippa det här, det var för bra och underbart för att vara sant!
Och lite lite stolt är jag över mig själv att jag vågade läsa min egenkomponerade dikt också. Rampfebern börjar sakta men säkert släppa...

1 kommentar:

  1. sv: tack så jätte mycket men jag gjorde faktiskt bort mig Rebecka och jag fattade inte att det var hon och jag som skulle in och jag tappade alla papper men du satt så att du inte kunde se det :D älskar er puss och kram <3

    SvaraRadera