Styrkekram

Styrkekram

tisdag 21 juni 2011

Stegräknarlös

På bröllopet hade de verkligen stenkoll på sina gäster, eller vad sägs om min presentation: Förutom namnet "Kirsten Dunst" (man fick i samband med o.s.a:ndet ange vilken kändis man själv tyckte att man var lik), hade de skrapat ihop BlondinBella (bloggen), Tradera (ja jag erkänner, jag går på Tradera anonomous, har handlat minst ett tjog klockor och tresiffrigt antal smycken därifrån), samt stegräknare.

Den sista är dock ett avslutat kapitel från och med igår. Jag tog av den från höften, skakade och skakade, men intet livstecken. Må den vila i frid.
Jag har åtminstone fått upp flåset avsevärt sen jag började med den, joggar i stort sett varje dag och väljer alltid trappor framför hiss, så ja, den kommer att vara saknad.

Den aktiva livsstilen tänkte jag fortsätta med nu när jag har kommit in i flowet. Bloggandet med (tur va ;-)). Bara Tradera som har fått stryka lite på foten den senaste tiden och det är väl lika bra med med min decimerade deltidslön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar