Styrkekram

Styrkekram

fredag 1 juni 2012

Poppius och artikel i Metro

Nu de här senaste dagarna har tidningstabloider flugit runt i min skalle mest hela tiden. Först fick jag det glädjande beskedet att jag har blivit antagen till Poppius jornalistskola (grundkurs kvällstid till höstterminen) och sen blev en artikel som jag medverkade i om Facebook-stress publicerad dagen därpå, så det har verkligen varit varmt om öronen. Mina katter, Oggy och Häggan fick också 15 minutes of Fame då de kurrade runt så fint vid fotograferingen av artikeln, så fotografen föll pladask för dem och tyckte naturligtvis att de också skulle få agera fotomodeller. Här är en bild från artikeln i Metro.
PS. Jag är så himla glad för Poppius-platsen att jag hoppar upp och ner på stolen här! Äntligen ska jag välja rätt väg! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar