Styrkekram

Styrkekram

fredag 6 januari 2012

Mediaschizofren

Vi har så många apparater här hemma nu så jag blir alldeles trött bara av att tänka på det. Min nya androidtelefon, makens surfplatta, kidsens Nintendo DS, datorer och platt-tv.
Själv spenderar jag mer och mer tid framför androiden Samsung Galaxy S2 just för att sätta mig in i alla funktioner och ladda ner och lära mig att förstå nya appar.
Som jag har nämnt tidigare är det främst Wordfeud, Facebook på mobilen och Angry Birds som jag har roat mig med. Igår laddade jag dessutom ner FatBooth och satt och lajade med den med gamla foton och tog kort på Barbie-dockor och andra och gjorde dem lite rundare = mer verklighetstrogna!
:-)
Jag har äntligen fått lite fason på Runkeeper-appen också så att den ska gå att synka med Facebook. Alldeles strax, om en kvart ungefär, tänkte jag premiärspringa med Runkeeper på så får vi se hur den funkar. Spännande!
Nu strax att svida om i träningskläder som sagt och ge sig ut i spåret.
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar