Styrkekram

Styrkekram

lördag 14 januari 2012

Mindre datortid

Som väntat har Androiden Samsung Galaxy S2 tagit en hel del tid i anspråk som jag annars hade kunnat lägga på att blogga, som jag gjorde på den gamla goda tiden 2011. Dock har mobilen vissa begränsade möjligheter som gör att de blogginlägg jag kommer mig för att göra blir väldigt korta.
Nåja. Kompenserar lite nu i alla fall.
Sitter och väntar på att Tommy och Gabbe ska komma hem från Gabbes fotbollsträning och sen ska vi åka till Babbie och Bruno och instruera vilka lysande möjligheter det finns med Babbies nya surfplatta (också en Samsung Galaxy). Hon sitter redan och surfar och spelar Wordfeud på den men det finns ju så himmelens mycket mer man kan göra och det ska nu Tommy köra en liten snabbkurs i.
Som tack ska vi få stanna där på lunch och middag och sen ska jag och kidsen sova över där. Nu kom de in genom dörren här så det är dax att dra.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar