Styrkekram

Styrkekram

tisdag 3 januari 2012

Samsung Galaxy S2

Då har jag äntligen fallit för grupptrycket och sällat mig till ifånarnas/androidernas skara. Gick en sväng i Nacka Forum idag efter jobbet och tog slutligen det där klivet över till att lämna stenåldersmobilen bakom mig för alltid och bli en modern människa!
Många av våra grannar här runt omkring har dessutom talat sig varma för just Samsung Galaxy S2, så valet var inte så himla svårt att det föll på den. Är lite småirriterad att inte Tele2 sålde den rosa modellen (fanns bara svart eller vit och jag valde svart eftersom vit var slut för tillfället) och en 3-återförsäljare stod naturligtvis och såg mallig ut och berättade att den rosa modellen minsann fanns hos dem och att jag var så välkommen över så! :-P
Men men. Jag piffade den med rosa skal och tecknade förmånligt abonnemang och nu ska minsann Wordfeudas och Angry Birdas så det står härliga till. För att inte tala om Runkeeper och andra trevliga appar.
Oj oj oj vilket skoj år 2012 ska bli!
:-)

1 kommentar: