Styrkekram

Styrkekram

torsdag 19 juli 2012

Jobbarvecka

Kastade mig lite halvfrivilligt in i en jobbarvecka inklämd mellan ett gäng semesterveckor och det kändes minst sagt skumt. I samma veva reste Tommy till Örebro med barnen och jag blev lämnad vind för våg med Gorbys piroger och färdig köttfärssås (hur värmer man den rent matlagningstekniskt? ;-)). Jag kom inte riktigt in i jobb-flowet och idag förstod jag att mycket av min trötthet berodde på en förkylning i kroppen som jag har känt av litegrann (såpass mycket att jag inte har velat träna) men som inte riktigt har brutit ut. Imorse kände jag dock att det onda i halsen hade ökat så jag ringde mig sjuk och har mest legat hemma och skrotat idag. Stannar hemma imorrn med för att vila upp mig och så drar tre veckor semester igång på måndag. Ska bli hur najsigt som helst! :-) Vädret, kan jag ju inflika, har varit väldigt växlande. Ömsom tunga regnmoln som har överskuggat landet och bildat väldigt roliga molnformationer, ömsom strålande solsken. Igår satt jag t.o.m. en stund i solen och solade genom tunna små regndroppar som vattnade gräsmattan här utanför balkongen. Slänger in några bilder som visar på mitt instagrammande de senaste dagarna (när jag var uppe på benen och inte låg här hemma däckad).
BirkaCarro ;-)
Carro
Radio med NRJ skvalande i gassande solsken
Strålande sol
Mina älskade barn som har varit bortresta från mig några dagar (ekande tom lägenhet, hoho)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar