Styrkekram

Styrkekram

fredag 28 december 2012

Lullar runt här hemma

Förkylningen håller i sig.
Jag lullar runt här hemma och fortsätter snyta mig, sova och kolla på film.
Ungarna roar sig så gott det går själva medan Tommy är på jobbet. Idag gjorde de en liten utflykt själva till farmor och farfar och nu sitter de framför varsin dumburk/smartburk och kollar på film.
Igår kväll kollade vi på den tredje Pirates of the Caribbean-filmen och jag måste säga att jag blev rätt besviken. Konstig(are) handling, en massa tråkig dötid och inte lika coola effekter som ettan och tvåan.
Tommy har lovat att spana efter om han hittar fyran när han och kidsen åker och nyårshandlar lite imorrn, så köper han hem den också i så fall.

Apropå nyår så ska vi åka till syrran A ute i Sigtuna och fira in det nya året samtidigt som vi firar svågern M som fyller 50 jordsnurr. Det är en barnvänlig tillställning så det kanske inte blir alltför röjigt, men jag tror att det kommer bli himla skoj! Måste bara mota bort de sista förkylningsbakterierna innan så det går att vara hyfsat med på partyt i alla fall! :-)

Jadu, vad ska jag skriva mer?
Mitt nyårslöfte är att (när jag blir frisk) utnyttja Friskis-kortet minst två-tre gånger i veckan och så några joggingrundor på det. Beställde ett par nya löparbrallor igår från H&M så man kan vara ute och springa med finess också...

Nu lite koohii och hänga med familjen här.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar