Styrkekram

Styrkekram

torsdag 15 september 2016

Bilder på sociala medier


Min lilla familj.

Lever mer eller mindre mitt digitala liv på sociala medier såsom Fejjan och Insta just nu. Fattar inte sånt där med säkerhetskopiering på moln och har inte haft dator på över tre år, så de flesta av mina bilder ligger till allmänt beskådande på ovan nämnda sidor. Ska försöka göra ett ryck att dels framkalla, dels spara bilderna på andra digitala enheter så jag kan ha kvar merparten av mina tusentals bilder till eftervärlden. Ifall nån vill ha. :-) Typ kidsen. Kanske. Eller jag.
Sitter just nu på den solgassande balkongen och njuter av det faktum att jag återigen har tangentbord. Jag som inte, likt Carl Bildt, kör pekfingervalsen, har en enorm fördel av tangentbord då jag kan skriva typ 100 ggr så fort vilket ger mig oändligt massa fler möjligheter att uttrycka mig nyanserat.
Nu vaknade min lillplutt så nu måste jag ila dit och göra min plikt som god mor!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar