Styrkekram

Styrkekram

lördag 19 februari 2011

Dr Snuggles och lördagsgodis

Ebba, Tommy och jag sitter just nu i soffan och softar, svullar lördagsgodis och gluttar på Dr Snuggles.

Går en hel del kraft och energi nu för tiden åt mina distansstudier "Att skriva för webben" så jag är inte så frekvent bloggare längre. Hela förmiddagen ägnade jag åt skrivuppgift nr. 2 som gick ut på att skriva en debattartikel om den moderna människan och med hänvisning till tv-programmet "Solsidan".

Uppgiften var riktigt kul och jag var djupt försjunken i skrivandet under några timmar. Sen var jag så ivrig att skicka in den att jag lämnade in den redan idag, nio dagar före sista inlämningsdatum. De måste tro att jag är helt överambitiös (vilket jag iofs är) eller tar speed eller liknande.
Ja ja.
Hursomhelst är det jättekul att plugga igen och särkilt ett så spännande ämne som skrivande!

Ikväll ska Tommy ut med några friidrottspolare så jag och kidsen blir själva här hemma ikväll.
Blir nog myspysigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar