Styrkekram

Styrkekram

måndag 28 februari 2011

Rasputin

Vi spenderade lördagskvällen hemma hos de trevliga grannarna "Dannelie" där slagdängan "Rasputin" gick varm på dansgolvet :-)! Mycket röj blev det och mina armar och ben är alldeles mörbultade efter allt dansande till koreografi. Det var typ som Singstar fast med dans, så alla dansrörelser mättes och betygsattes så vi vevade som tokiga!

Vi konstruerade också en fin bild som fick en hel del reaktioner på Fejjan kan jag ju säga. Ja ja. Man kan inte vara mogen jämt ;-)!

Apropå dans förresten så kan jag kanske berätta att lilla Ebba har börjat på dans nu också. Så vi är familjen Trapp nu. Typ.
Eller Tripp, Trapp och Trull kanske. Och Trill. Eller vad heter det om man är fyra? Fast Gabbe bestämde att han ville sluta på dansen, så där sparade vi den pengen i alla fall...

Nu måste jag snart natta små busfröna här, de har myror i kroppen och behöver få snufsa i mitt hår och höra saga för att kunna varva ner ordentligt.

God natt!

1 kommentar:

  1. Boney M eller? Jag har skivan nånstans i mina gömmor tror jag. :) Kul med party och snorbilder. Barnrumpa!! ;) PoK!

    Ps. Synd att Gabbe inte ville dansa mer, han hade ju definitivt rätt "moves"! Ds.

    SvaraRadera