Styrkekram

Styrkekram

tisdag 22 februari 2011

Sjukdag

Jaha, det var ju inte helt oväntat. Så som Ebba har kurat ihop sig kramsjukt intill mig och hostat mig rakt i ansiktet ungefär 263 gånger/natt så är det klart att bacillerna skulle hitta till mig också.

Idag tog jag således en sjukdag.
Jag har burrat ner mig i sängen, dragit täcket upp till hakan och mest legat och sträckkollat på serier. Desperate Housewives med andra ord. Vet inte vad jag ska kolla på härnäst, men jag får inte så många minuter för mig själv nu när båda kidsen plus mannen är hemma, så det är kanske lika bra det.

Något som jag blev väldigt stolt och glad över, var att vi fick resultaten på första inlämingsuppgiften i våra kursbloggar idag.

Min intention med att läsa "Att skriva för webben" har inte alls varit att få höga betyg och briljera, utan mest ett praktiskt redskap för att bli bättre på att skriva för webben på jobbet. Därför lämnade jag bara in ett i mina ögon hyfsat bidrag förra gången.
Döm om min förvåning då när kursledaren öser en massa beröm över intervjun och ger mig högsta betyg på uppgiften!

*Guldstjärna i kanten och mycket glad Carro* :-D

Bara in med en massa krut nu och ge järnet på nästa uppgift också (som jag tycker blev mycket bättre än den första) så blir det räkmacka detta!

Ha det så bra alla vänner där ute i etern och inne i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar