Styrkekram

Styrkekram

lördag 16 april 2011

Invaderad av 100 köttätande fiskar

Ja ibland skenar fantasin iväg med en. Jag lyckades drömma om just detta (rubriken) så jag vaknade alldeles kallsvettig och med hjärtklappning! Verkar som om jag har många bollar i luften just nu, kan inte tyda drömmen så mycket annorlunda...

Hela förmiddagen var jag seg i kolan idag och ville mest bädda ner mig själv i mysiga soffan och dra filten upp till näsan och stirra på en vit fläck på väggen, men maken lyckades motivera mig att göra några handtag i vår kaosartade lägenhet i alla fall.

Sen fick vi tummen ur och gav oss ut på gräsmattan där ett gäng grannar hade samlats. Dock blev det dax för lunch ganska omgående men jag och Gabbe segade kvar där ute och jag sippade lite kaffe och solade mig.

Efter ett tag joinade resten av familjen och vi satt och hade riktigt trevlig lördagspick-nick med grillad kyckling ute i gröngräset medan asfaltssoparen tog vända efter vända bredvid oss och sopade runt grus och andra trevligheter i ansiktet på oss.

Ungarna har sett på fem filmer (tror jag det blev till slut) och vi vuxna har sett på en ganska B-ig rulle om ett nyhetsankare som bara skrek hela tiden.

Nu dax att nunna!
Säger som grannen C: Natti natti everyhopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar