Styrkekram

Styrkekram

söndag 17 april 2011

Så jä*la underbart!

Solen steker på balkongen, jag sitter här i bara linne och shorts med en latte med mjölkskum vid sidan om och bläddrar förstrött i senaste Amelia.

Att jag lyckades drömma om arga elaka svarta hundar som jagade mig och som förvandlades till blodtörstiga varulvar efter nattens inbrott, får väl se som en liten trevlig fortsättning till gårdagens dröm. Ja ja, allt lugnar nog ner sig så småningom.


Nu har jag i alla fall höjden av trevlighet här på balkongen. Nyss sprang kidsen ut som små fladdrande fjärilar i vårsolen också. "Så jä*la underbart är det här mamma!" kläckte Ebba ur sig och jag tänkte förfärat som i filmen Adam och Eva: Var har de lärt sig det där språket någonstans? Men så tänkte jag som i samma film: They go to dagis för f*n! :-)

Här är mina lyckliga små frigående kycklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar