Styrkekram

Styrkekram

tisdag 19 juli 2011

Grönan

Har lullat runt en heldag på Grönan med hela lilla tuppklanen och fyra kompisar (två vuxenkompisar till oss vuxna och två barnkompisar till kidsen).
Sju timmar blev det totalt och jag är minst sagt mör i kroppen nu, benen värker och det rycker lite i ena ögonlocket som det kan göra när man är sådär övertrött...

Jag har fått svulla mina älskade langos idag så det är en av dagens höjdpunkter, förutom att jag vågade åka "Insane" förstås, klapp på axeln till mig för det. Tjöt en hel del i kön på vägen upp men väl under åkturen lyckades jag hålla inne med de värsta urgrundsvrålen. Är väl ångesten före som är värst förstås!

Kidsen hade varsitt åkband och flängde runt på än det ena, än det andra, men eftersom det var så sjukt mycket folk så var det nästan timslånga köer till varje attraktion så den allra mesta tiden (kanske 90 %) gick åt till att köa. Lite trist men vad gör man, en vacker julidag i Stockholm?

Nu sitter kidsen och glor på "Oggy och kackerlackorna" och själv ska jag dricka upp mitt thé och släpa mig i säng.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Låter som en dag emd skrik samt upp&ned :) Vi funtade ett tag på detsamma men insåg att det skulle vara mkt mkt folk i denna värmen.

    Em femkamp mellan Skarpöhöjdare skulle sitta fint ;)

    SvaraRadera