Styrkekram

Styrkekram

torsdag 23 februari 2012

En liten prinsessa är född

Idag föddes så äntligen den lilla bebisen som har bott i Victorias mage i nio månader. Grattis grattis!
Med datumet den 23:e delar hon dag med min man (fast fel månad då) och stjärntecknet blev firre och det är ju helt klart bra inprickat!
;-)
Självklart rusar en massa minnen till hur det var och man jämför. Nu fick ju inte min lilla prinsessa Ebba samma pressuppbåd när hon föddes för snart sex år sedan, men jag hittade ändå en gammal pergamentsrulle med hennes BB-bild på.
Så jag tänker att jag delar den här på bloggen tills vi får se på Victorias lilla tjej närmare. Än så länge har man ju bara delat en bild som visar en filt över lilla bebben i babysittern mellan två glada, blåa och i alla fall på bilden fräscha och utvilade föräldrar, Daniel och Victoria.

Välkommen till världen lilla Ingrid, eller Alice, eller Desiree eller vad du nu kommer att döpas till!
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar