Styrkekram

Styrkekram

måndag 6 februari 2012

Zumba

Då har jag för andra gången hoppat runt i rosa trikåer till latinska rytmer och gett järnet så svetten stänker!
Upptäckte till min fasa att jag var den enda som inte hade svarta tights på mig som alla andra svenskar i mellanmjölkens land hade, utan jag hade (naturligtvis) knallrosa, så jag lyste upp rummet lite 8-)! Annars är det väldigt poppis med färgglada kläder på Zumba-klasser, ser ut lite som på Susanne Lanefeldts storhetstid när det begav sig på det glada 80-talet.
Nåja, de 24 deltagarna från förra veckan hade den här veckan reducerats till 17 och så kommer det väl att hålla på i sann Sällskapsresan-anda tills det bara är eliten kvar de sista veckorna. Jag har sagt till mig själv att det viktigaste är att ha skoj, ett steg till vänster istället för höger eller ett litet hoppsaskutt när instruktören gör en trippelsnurr är väl inget att hänga upp sig på. Jag kör så det ryker på mitt sätt så blir det så bra så!







Carro i högform?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar