Styrkekram

Styrkekram

söndag 31 januari 2010

Ebba Picasso

Loppisen gick sisådär kan jag väl säga. Sålde en leksaksbil och en klänning för totalt femtio kronor under de fem timmar som loppisen varade så jag gjorde en timpenning på tio kronor. Är väl inte världens bäst betalda yrke att vara loppis-försäljare, så det är väl tur att både jag och Tommy har andra heltidsjobb "vid sidan om" ;-).
När jag kom hem möttes jag av snäll och söt Ebba och mycket vacker teckning som hon hade ritat på hela familjen, föreställande sig själv, mig, Tommy och Gabbe. Och så tydligen bodde vi i en fin villa också, ja ja, man kan ju alltid drömma :-)!

5 kommentarer:

  1. Wow vad duktig hon är! Vendel är inte ens i närheten.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Är väl väldigt långt framme för inte bara sin ålder utan över huvud taget. Fan av U2 också ser jag.
    Hälsa och gratta från Morfar

    SvaraRadera
  3. Mm, är väldigt impad (och stolt) själv över hennes bilder. Men hon har ju att brås på som sagt ;-)!
    U2-fan måste det vara jag som är (fast det är jag inte) för det var jag som satte upp bilden på kylskåpsdörren.

    SvaraRadera
  4. Kolla lilla trjejen längst till höger!
    Vilken fart och grace i rörelsen. Tompa får väl se sig avslöjad som transa eller är det klanens kilt ?

    SvaraRadera
  5. Hi hi, ja det ät Lecoq sportif som har specialdesignat den klankilten till oss!

    SvaraRadera