Styrkekram

Styrkekram

fredag 22 januari 2010

Full rulle i helgen

Ok, andas in ett djupt (något förkylt) andetag för att orka med helgen som börjar idag (fredag). Följande kommer att hända:
Ebba och jag kommer att återvända till dagis/jobb och leka/jobba hela dagen. Ebba och Gabbe kommer sedan att hämtas av farmor och farfar eftersom både jag och Tommy ska ut på After Work med våra respektive jobb ikväll *JIPPIE* :-)!
Sega i huvudet imorrn ska vi sedan maka oss upp för att jag ska iväg på öppet hus på Gabbes ev. framtida skola, på lördag eftermiddag tänkte vi sedan hänga på vännerna Bella, Lina och Malin och deras tre grabbar på Polismuséet där eftermiddagen kommer att tillbringas till grabbarnas (och kanske Ebbas) förtjusta rop!
Söndagen börjar även den tidigt då Gabbes Gudfar Kenneth ska köra igång en knattefotbollsträning med Gabbe, bästa kompisen Elias och en handfull andra smågrabbar i 4-5-årsåldern. Följt av besök hem till min gymnasiekompis på eftermiddagen som har fått en liten bebis, Philip. Till detta besök har jag lovat att ta med något slags bakverk så bakning måste jag även lägga in på schemat denna fulltecknade helg. Jag tänkte även någonstans här lägga in en lite shoppingtur för att köpa en liten present till lille Philip.
Så *pustar ut*: Det kommer bli ganska mycket att stå i denna helgen. Det är inte för inte man längtar till måndag så man får gå till jobbet och vila upp sig igen ;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar