Styrkekram

Styrkekram

lördag 30 januari 2010

En loppas utsikt



Såhär såg min utsikt ut under de fem timmar, minus fyrtiofem minuters lunch, som jag tillbringade i föreningens lokal idag. Ganska sakta gick tiden och ännu sämre gick affärerna. Några futtiga små plagg och leksaker lyckades jag kränga, men annars var det mest läsning i boken (Margit Sandemos Isfolket) och semlaätande för min del. Ganska lugnt och skönt ändå, men det hade förstås varit skojigare att bli några ägodelar fattigare och några kronor rikare.
Hoppas på bättre lycka imorgon, då det förhoppningsvis kommer fler köpsugna besökare!

2 kommentarer:

  1. Kul med loppis! Men syrran, har du inte kommit längre i Isfolket? :-o Jag är på bok 46 nu. Får läsa långsamt för P har just börjat på bok 47.. ;-) Kramis!

    SvaraRadera
  2. Hi hi, vet att du läser helt övermänskligt fort syrran. Tompa med! Själv är jag fullt nöjd med att plöja en bok på 1-2 månader. Jag läser kanske inte fort, men noga ;-)!

    SvaraRadera