Styrkekram

Styrkekram

onsdag 30 juni 2010

Kul länk och snabb uppdatering

Har inte så mycket tid när jag sitter och morgonsurfar innan jobbet såhär som idag, men jag kan i alla fall passa på att lägga upp en liten rolig länk: Brazilian Soccer Names
Man kan skriva in sitt svenska namn och vips får man upp vad man skulle ha hetat om man varit fotbollsspelare i Brasilien. Jag och maken har haft mycket kul med den, jag skulle ha hetat Leca t.ex. och Tommy skulle ha hetat Tildo. Han brukar skoja vad den skulle ha svarat om han hade hetat Dommy? ;-)
Ja ja, lite roar småbarn.
Annars har jag bara tre jobbardagar kvar nu, sen är det SEMESTER!!!! Soft som bara den! Räknar dagarna på min halva hand. Sen är det tre veckors ledighet, två veckors kneg igen emellan och så tre veckor till!! Yes man, I can boogie!!
Mest Sverige och lantstället i Örebro är det planerat för vår del, men även lite spridda attraktioner för kidsen såsom Junibacken, Gröna Lund och kanske någon djurpark. Sen bär det av till Tyskland för mig och Ebba en knapp vecka i augusti för att hälsa på vännen L och hennes familj. Soft!
Nä, dags att äta upp frukostmackan och morgonthéet nu och bege sig till jobbet!
Tingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar