Styrkekram

Styrkekram

söndag 12 september 2010

Kojbygge

Vad kan väl passa bättre på söndagsmorgon än att krypa in i kojan som tillverkades på lördagskvällen, av stolar och mysig grön filt, och äta skinksmörgåsar och busa med brorsan/syrran. Här inne huserar just nu mina två små knoddar och har lågmälda diskussioner om ditten och datten.
Igår kväll gjorde Ebba ett försök att somna inne i kojan, men det hårde underlaget förlorade till slut matchen om sömnen och hon kröp ner i stora dubbelsängen mellan mig och Gabriel.
Tommy var iväg på svensexa och han ligger just nu och snusar sött i Gabbes loftsäng.

Själv lyckades jag också få över en fikasugen granne hit på kvällskvisten, så hon kom hit igår efter middagen och så satt vi och fikade kaffe och thé med mjölkskum och pratade tills timmen blev sen medan barnen lajade i intilliggande rum.
Mycket trevligt!
:-)

2 kommentarer:

  1. Tjoohopp!
    Skriver här så du kan börja följa min nya blogg!
    Vore trevligt med lite följare... känns lite ensamt sen jag la ner den gamla!

    kram

    http://bellavalkyria.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Självklart gumman! Nu är det bara till att börja plita i den nya bloggen också! :-)
    Kram!

    SvaraRadera