Styrkekram

Styrkekram

måndag 27 september 2010

Söndagskalas och VAB

Den hektiska septembermånaden börjar gå mot sitt slut och jag pustar ut med en kaffe med skummjölk medan min son bygger transformers borta på den provisoriskt utlagda madrassen på golvet.

Igår efter E's kalas kände Gabbe sig trött och hängig och inatt hade han feber, så jag beslutade att vara hemma med honom idag så han fick krya på sig.
Det kan bli lite träligt att bara gå hemma och skrota en måndag såhär, när man vet att alla andra är på jobbet och lever loppan ;-), men det får gå. Vad gör man inte för sina små?
Ikväll ska jag också iväg en sväng och bowla med jobbet och dessförinnan ska jag ta en "kramöl" med kollegan S och hennes vän. Ska bli supernajs!

Just ja, E's kalas igår. Jag fick ett mess från hans mamma om jag hade tagit en bild på den coola Star Wars-tårtan med mobilen som jag kunde skicka, men det hade jag ju inte gjort, så jag lägger ut en bild på mästerverket här på bloggen istället, så kan hon copa den om hon vill :-).

Nu lite mer slapp, sedan kanske jag orkar ta itu med tvätten eller nåt.

Tjing!

1 kommentar:

  1. Najjs tårta! Fråga: Varför är det 7 ljus när sorken fyller 6 år? :D

    SvaraRadera