Styrkekram

Styrkekram

torsdag 28 oktober 2010

Finaste prinsen och prinsessan

Fick hem fotona från Ebbas dagisfotografering idag och mammahjärtat bara smälter!
Hon är ju hur fin som helst min lilla prinsessa och Gabbe naturligtvis också. Hans foton kom för ett par veckor sen och har legat och grott till sig här hemma i väntan på syrrans dito.
Nu blir det snart till att ta fram saxen och klippa ut några fina bilder att sätta i ram och packa in i paket till julklappssäcken. Brukar vara poppis hos de äldre generationerna att få sina söta barnbarn och barnbarnsbarn i fina ramar att beskåda när besöken inte blir så täta.
Eller, farmor och farfar ränner ju här stup i kvarten, grannar som de är, men t.ex. gammelmormor har ju inte lika lätt att ta sig hit...

Sen fick vi lite gratisgrejer vid Slussen idag igen. Idag var det reflexer som delades ut och jag tog två stycken, en till varje barn.

Min son är förresten en romantiker av stora mått. Han föreslog häromdan till mig att jag borde köpa blommor till Tommy, eftersom jag älskar honom. Hi hi. Tur att man påminns ibland.
Sagt och gjort. Jag köpte en bukett rosa rosor till maken och den buketten står nu och pryder vårt matsalsbord.
Bild att beskåda här till vänster.

Kram alla vänner, imorrn är det freeeeeedag!!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar