Styrkekram

Styrkekram

tisdag 12 oktober 2010

Dagisfoto och hjärtbiffar


Idag är vi hemma sjuka, både lillskruttan och jag. Hon är hostig och jag är allmänt hängig.

Var dock en sväng till dagis på förmiddagen för att ta dagisfoto, sedan hem igen och steka hjärtbiffar. Är riktigt stolt över mig själv att jag lyckades komponera ihop egen mat, som dessutom Ebba gillade att titta på (dock inte att äta, hon åt bara potatismos med massor av ketchup på).

Sen kom Tommy hem en sväng och visade upp ett paket som låg och väntade på mig. Det innehöll en värvningspremie från Amelia *reklam reklam* som var en tunn kofta i one size och en wonder lash mascara från Oriflame.

Alltid kul att vara hemma och drälla sjuk när det dimper ner gratispresenter :-).

Fast snart är det dags att återgå till sängen och titta klart på Teenage Mutant Ninja Turtles som vi började kolla på i morse.
Ebba kläckte ur sig en så klok kommentar också: "Mamma, de pratar svenska mitt i all engelskan! Jag hörde att de sa pizza!"

Gullungen :-D!

2 kommentarer: