Styrkekram

Styrkekram

söndag 17 oktober 2010

Hypnos-Erik

Då har jag varit en sväng över till den bästa hypnotisören på Fleminggatan igen.
Jag pratar naturligtvis om Erik Olkiewicz (ja, det är OK att jag skriver ut hans namn här, all publicitet är bra publicitet och om han ska kunna göra en roadshow med det här numret måste han få lite publik först)...

Vi var idag sexton bruttor och så Erik (han sa att det var som om han hade snott publiken rätt av från Ladies Night) :-)!
Hursomhelst.
Idag satt numren, som smäck!

Jag valde att bara vara glad åskådare idag och vilket nummer jag fick se, oj oj oj!
En tjej hoppade runt och dansade små grodorna varje gång musiken började, en annan började sjunga opera trots att hon var tondöv, för att sedan bli otroligt förlägen för att hon hade skrålat så när musiken slutade igen, en tredje tyckte att Eriks hand var det slemmigaste hon sett och gjorde en stark min av avsky varje gång han ville skaka hand...

En tjej bytte namn till Bob och ett helt gäng av dem var armbågsexperter och gick ut bland oss i publiken för att mäta att våra armbågar hade rätt vinkel och gick att böja korrekt.
Sen blev det kändisspaning! Någon såg Robert Wells i publiken och gick ut och kysste "honom" på kinden. En såg att jag var Marilyn Monroe men hon ville minsann inte ha någon autograf eller sådana dumheter!

Ett världsmästerlag i kurragömma hittade alla möjliga (synliga) positioner mitt i rummet och vi i publiken vred oss av skratt så att tårarna sprutade.

Så hörrni alla tråkmånsar av mina kompisar som inte vill hänga på på hypnos, tänk om! Underhållning på riktigt hög nivå för noll kronor!
Inte illa pinkat om jag får säga min mening.

Sen fick jag en bok av Erik, med och av min stora idol Ann Söderlund.
Hon har skrivit på Eriks Facebooksida att hon gärna kommer på någon session, så då ska jag vara där och inte alls bete mig som en stalker... Eller jo kanske ;-)!

Godnattkramar till alla därute, nu ska jag gå och vagga mig till sömns och drömma riktigt utflippade drömmar om allt jag fick se idag!

1 kommentar: