Styrkekram

Styrkekram

onsdag 13 oktober 2010

V.I.P.


Det är inte utan att man känner sig lite V.I.P. när gratisinbjudningarna till evenamang droppar in. (Undrar om det är min karma som har ändrats när jag skaffade VIP-mugg på Skäll? ;-))

Först är det kollegan M på jobbet som har skänkt oss små fikakompisar ett gäng gratisbiljetter till Hamburger Börs och Joe Labero show ikväll. Börjar ladda så smått här hemma, french manicure - check, bruna linser i (som skaver och jag ser dåligt, men jag har inga andra fungerande just nu) - check, nice outfit - check!

Ska möta upp tjejerna vid 19 vid Börsen och sen ska vi äta en trevlig måltid tillsammans innan den färgsprakande föreställningen börjar. Very nice!! :-)

Sen kom det en lite mer barnvänlig grej i brevlådan idag också.
Det är min söta bonuskusin A som har grejat så jag är med på en sändlista över premiärer för barnfilmer, teatrar etc.
Nu är det en film i regi av Josef Fares som handlar om ett äpple och en mask.
Kanske ska maka iväg hela tuppklanen för att kika på det den 24 oktober då. Gratis frukt utlovas också, oh la la! :-)

Nä, nu måste jag rensa upp här lite efter Ebba som har lämnat pysselspår efter sig och snart kommer barnvakt farfar med Gabbe innan det är dags för mig att smita iväg på trollkarlskvällen...

So long!

1 kommentar:

  1. Cool! Hade en annan tolkning av V.I.P, men den drar vi inte här. Hälsa Lars Bengt Roland så mycket. :D

    SvaraRadera