Styrkekram

Styrkekram

söndag 26 augusti 2012

Ett litet steg för människan...

...men ett stort steg för mänskligheten var det när astronauten Neil Armstrong beträdde månen. Idag dog han, 82 år gammal. R.I.P. Ett lika litet steg för mänskligheten men ett enormt steg för Carro var det nu i början på veckan när jag steg in genom Poppius portar. Ett första steg till att bli journalist. Tänka sig va! Hela hösten kommer jag att låta flitens lampa lysa varje måndag och onsdag kväll och varje tisdag och torsdagsmorgon kommer jag att med sömndruckna ögon släpa mig till jobbet och försöka återställa dygnsrytmen igen. Bara att bita ihop och ge järnet och hoppas att jag någonstans på vägen finner en liten gyllene port som öppnar sig och ger mig något litet knäck där jag kan starta min karriär som skribent.

1 kommentar:

  1. Se till at nunna gott så duskuterar vi sömn på sportffesten ;)

    The Granne Y know who

    SvaraRadera