Styrkekram

Styrkekram

lördag 4 augusti 2012

Fett med seg idag

Ligger och trynar ikapp med Oggy här i sängen. Inne i stan är det Pride med en massa stoj och stim, ute i Älvsjö är det housewarmingparty för ex-kollegan S (har glömt att osa, sorry S), vid Sveavägen är det cruising för en massa raggarbilar (vännen B kommer vara där) och vännerna Y och S försökte locka med oss till en läskande turkos pool på andra sidan Myrsjön. Saker som händer överallt med andra ord. Allt krockar. Ute steker solen. Utanför detta rummet lajar kidsen med en kompis som är här. Men jag kan bara ligga här inne i sängen bredvid den den fluffiga, lurviga och svagt kurrande Oggy och tryna. Är för müde. Minst sagt. Rödvinet och ölen från igår snurrar fortfarande runt i mitt blodomlopp och jag har en massa måsten som ligger och pockar på. Jag måste packa inför Gotlandsresan imorrn. Toba (typ stryka, fast kläderna hänger på ett ställ och en dammsugarliknande manick sprutar ut varm ånga) medeltidskläderna. Äta sen lunch borde jag göra också. Jag ska. Ska bara tryna liiite till.

2 kommentarer:

  1. Ingarö? Ligger ju bara på andra sidan Myrsjön juh. :)

    SvaraRadera
  2. Aha. Blandade ihop lite. Har rättat nu! B-)

    SvaraRadera