Styrkekram

Styrkekram

fredag 17 augusti 2012

Inte helt toppad

Som sig bör när dagis och skolor drar igen efter sommarledigheten, blir det ett hopkok av bakterier som plötsligt samlas inomhus på samma plats igen (från en betydligt luftigare tillvaro under lovet) så det kommer som ett brev på posten att diverse förkylningar och annat slår till just nu. Ebba låg och hostade mig i ansiktet natten till torsdag och varken hon eller jag kände oss väl särskilt toppade när väckarklockan ringde. Bara att ringa oss sjuka och VAB. Eller, jag anmälde det som VAB enbart då, även om jag fick min lilla stänk av dosen också. Ikväll hoppas jag dock vara så pass på topp att jag och vännen Slobbo kan äntra Grönan och lyssna på min stora idol Magnus Uggla! B-) Här en liten bild på min (peppar peppar ta i trä) än så länge friska tvåagluttare Gabbe, med frukostmacka i högsta hugg, redo för ännu en dag på fritids, innan allvaret drar igång på riktigt nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar