Styrkekram

Styrkekram

onsdag 3 februari 2010

Tandvärk from hell

I ungefär en vecka har jag plågats av en helt dödande tandvärk, då min ena visdomstand i nederkäken har bestämt sig för att det är dags att spränga tandköttet just nu och ta sig fram, utan mitt godkännande.
Och jag som har fött barn vet vad jag talar om, denna tandvärken har golat med satan (som Margit Sandemo skulle ha skrivit) :-)! Jag är manligt förkyld i min tandvärk är ett annat sätt att uttrycka det, då förstår t.o.m. maken hur ont jag har (och alla andra män i vårt avlånga land som har sett tv-reklamen också antagligen).
Funderar på att ringa den barmhärtiga tandläkaren som kan rycka ut den, mycket snart. Dock helst efter helgen, eftersom jag vill se anständig ut under mitt lilla uppdrag som jag har nu snart. Tills dess får jag proppa i mig Citodon på löpande band och hoppas att det lindrar något.
Aj aj aj aj aj!!!

2 kommentarer:

  1. Tandvärk är INTE roligt! Jag var hos tandis igår och gjorde en rotfyllning.. Hurra.. :-(

    SvaraRadera
  2. Usch, skickar en Citodon till dig också genom bredbandet syrran!

    SvaraRadera