Styrkekram

Styrkekram

söndag 5 december 2010

Kryssning på böljan den blå

Var iväg ett litet gäng på 35 pers nu fre-lör (det var våra eminenta grannar D och A och deras närmaste 31 vänner och så jag och Tommy då) som tuffade över till Åland och tillbaks igen.

Har som vanligt lagt ut ett helt fotoalbum på Fejjan därifrån och jag kan dra i lite korta drag här vad vi pysslade med.

I stort sett gick det ut på att hänga i baren, chilla, äta chilinötter, supa D under bordet eftersom han fyllde år :-) (jag drack dock varannan vatten och höll mig på benen hela resan), dansa till nån gammal after-ski-artist som satt och plinkade på gitarr, hänga i karaokebaren och applådera till A (en tjej i vårt sällskap) som kom tvåa i karaoketävlingen och fick en ask marmeladpraliner som pris, dansa sådär snyggt lite blandning av bugg och vals och foxtrot och Saturday Night-fever som de gör i Cinderella-reklamen på tv, dra runt och käka tapas (fast mina musslor såg inte så lockande ut tyckte Tommy), hinka lite Baileys och bete sig sådär lite lagom avspänt som man bara kan göra på en Finlands-färja :-)!

Typ.
Rättvis summering tycker jag.

Nu ska jag slå in lite julklappar som jag fyndade i tax-free-shoppen.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar