Styrkekram

Styrkekram

lördag 18 december 2010

Partaj ikväll

Just nu ser jag jätterolig ut, papiljotter i hela håret och lite lagom mysklädd i mjukiskläder sitter jag och soft-bloggar lite.

Om allt går som det ska, d.v.s. mitt partysällskap inte får kalla fötter och inte hänkar, så blir det förmodligen en liten 36-årsskiva ikväll. Hypnos-Erik har bjudit in till ett stort baluns i villa ute i Huddinge och om vi kommer iväg dit så kommer det nog bli röj så det står härliga till. Har laddat med lite chokladaskar här och så tänkte jag kanske köpa med en liten hemlig present som bonus. Ledtråd: Något platt och glatt :-)!

Ja ja. Ska ringa festsällskapet S och höra om han hittar hit. Han är nämligen en lite vilsekommen Uddevallabo som har flyttat upp till storstaden och han hittar inte så bra på södra sidan av stan än så jag måste lotsa honom med säker hand (jag med mitt lokalsinne, jo tjena) :-)!

Ute i vardagsrummet sitter kidsen med vännen E och glor på Oggy och kackerlackorna och Gabbe förklarar stup i ett vad som kommer att hända nu... och nu... och nu. Sen skrattattack av alla ungarna! De är ju för härliga!

Kramar alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar