Styrkekram

Styrkekram

tisdag 30 mars 2010

Feng shui och Lancôme

Då har man Feng shui:at lite grann här hemma. Rensat undan och skänkt bort en hel kasse full med urväxta barnkläder. Igen. Sjutton vad de kläderna ligger och tar plats och befolkar inte bara garderober utan även våra sinnen.
Nu finns det plötsligt en massa plats här hemma och kläderna gör några andra ungar glada och varma någon annanstans. Vilket fantastiskt kretslopp! :-)
Pappan som i fråga hämtade klädkassen denna gång är en gammal studiekamrat till mig från högskoletiden där jag och kidsens pappa träffades på Gotland. Jag har inte sett den här mannen i fråga heller (inte min man då utan den andra ;-)) sedan just den här svunna eran som var för tio år sedan. Äldre var han i ansiktet men lika ung i sinnet! Han hade tydligen fått ett par tvillingtöser som växte så det knakade och behövde dressas upp i nygammalt.
Som tack för klädkassen fick vi lite gratisprodukter från Lancôme. Jag fick en liten grunka (typ magiska asken eller nåt sån't) som man kan öppna från båda sidor. På ena sidan två olika ögonskuggor och på den andra sidan två lipbalm. Fiffigt! :-)
Maken fick moisturiser från samma märke.
Nedan min lilla manick.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar