Styrkekram

Styrkekram

söndag 7 mars 2010

Fotbollsträning

Söndag morgon = fotbollsträning för grabben. Jag och Gabbe traskade iväg till den gamla gympasalen där fotbollsträningen hålls en gång i veckan och Gabbe lajade runt med bollen och jag satt på plinten och hejade på. Fem grabbar var det idag och fem lika hängivna föräldrar.
Efter träningen (som Gabbe klarade med bravur) gick vi hem i det vita vinterlandskapet. Vi gick en tur förbi parkleken och Gabbe provastt på några olika träfigurer, en enhörning, en krokodil och en drake och sen gick vi hem i värmen och åt upp tacorester från gårdagen.
Just nu sitter jag och sippar på kaffe i julklappslattekoppen jag fick av mormor och kidsen busar runt i likadana gröna tröjor.





2 kommentarer:

  1. Najs tröjor! Är det Lindex? Vad duktig Gabbe ser ut med bollen! Kram till min gudson och systerdotter.

    SvaraRadera
  2. Ja det är Lindex. Köpte dem för 39:-/styck igår på rean. Gabbe är så dutti så med bollen *stolt mamma* :-D!

    SvaraRadera