Styrkekram

Styrkekram

fredag 19 mars 2010

Lite shaky och up-side-down

Idag slutade vännen H på jobbet för att ta studieledighet på ett drygt år. Vi hade lite avtackning för honom och hade då skramlat ihop till presentkort på Ticnet, en liten bok med usla ursäkter (ifall han skulle tabba sig på en tenta framöver ;-)), en liten förpackning tvåpack av Ballerina kladdkaka som jag fick gratis på Slussen, plus att jag hade skrivit en liten avskedsdikt till honom som lästes upp med hög och klar stämma av bossen på eftermiddagsfikat. Han fick även dikten inramad över en liten bild på honom själv med allas autografer på.
Eftersom jag hade tajmat att fylla år med hans sista dag, bestämde vi oss för att bjussa varandra på lunch. Det blev att vi bjöd oss själva på lunch, alltså jag betalade för mig och han för sig, eftersom vi tog samma rätt och det blev för besvärligt att byta rikskuponger med varandra.
Vi gick till favvissunkhaket tillsammans med M och R.
H fick till en riktig praktbild på mig och M också. Lite shaky och up-side-down, men annars helt klockren! :-D
Finns att beskåda nedan.

1 kommentar:

  1. Verklign en bild att minnas !
    Jag blev besökare 1200 här på din födelsedag.
    Hoppas den blev lyckad!
    Kram!Pappa

    SvaraRadera