Styrkekram

Styrkekram

lördag 13 mars 2010

Glädjeruset fortsätter :-)

Då var även denna vecka till ända, en mycket trevlig vecka måste jag tillstå, eftersom en massa lyckosamma saker har hänt som gör att jag går runt i ett ständigt rus och med ett konstant leende på läpparna...
Nedan stolpar jag upp några av orsakerna därtill:

-VÅREN är i antågande :-)!!!
-Mina ungar är sötast i världen <3<3
-Djurgårn vann på hovet när jag var och tittade med bästa Bella!
-Jag har mött en person som jag beundrar väldigt mycket (igen)
-Jag skrev en sammanfattning på jobbet som ledde till månadens "Success story" :-D *sträcker på mig av stolthet och är samtidigt tacksam för alla snälla människor som har sagt så snälla saker*
-Det går framåt på många delar av livet just nu...
-Igår var jag på en så trevlig och mysig tjejmiddag och ikväll är det dags igen för nästa med ett annat tjejgäng...
-Ikväll är det SCHLAGERFINAL *kastar konfetti upp i luften, blåser i tutor och ringer non-stop och röstar på Timotej!!*

Livet är härligt!!!
***Kramar på er alla söta gulliga människor där ute***
***Pussar också***

1 kommentar: