Styrkekram

Styrkekram

tisdag 16 mars 2010

Kollar flygbiljetter

Eftersom en studiekompis till mig från högskoletiden har flyttat till Tyskland, tänkte jag och Ebba passa på att i sommar ta en liten tripp dit och testa tyskakunskaperna. Vi kikade runt på billiga resor och om vi bokar i något sånär god tid kan vi nog komma undan med runt två laxar på tur och retur för oss båda. Boende har vi ju fixat om vi knoppar hos kompisen och hennes familj och Ebba kommer få sitt bebisgullbehov tillfredsställt eftersom de har en liten nyföding att snosa på också. Det var btw han som fick den där nallen och kortet från mig och Ebba som jag berättade om i ett tidigare blogginlägg för någon månad sedan.
Nu kröp min andra tjej, Häggan, upp i mitt knä, makade sig tillrätta och började spinna. Muffinsarna som jag bakade för några dagar sedan blev förresten helt ok, men rätt torra, så nu håller vi på och knasprar luftiga, frasiga chokladmuffins för fulla muggar också. Ja ja, kidsen klagar inte i alla fall.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar