Styrkekram

Styrkekram

lördag 8 januari 2011

Dexter-maraton

Har lite dille på Dexter just nu så det blir många sena kvällar och nätter där avsnitten i säsong fem går varma. Är ju en fördel om man har nattat barnen innan eftersom Dexter inte precis är barnprogram, så jag är lite lagom trött såhär dagen efter, eftersom jag ibland ligger och kollar till fram till småtimmarna.

Andra serier jag följer är Grey's Anatomy och Desperate Housewives och jag har kollat hyfsat ikapp där också.

Idag är annars en sån där schizo-lördag, eftersom det var en klämdag i torsdags så fredagen kändes som måndag igen. Skumt med lördag strax därpå då...

Just nu är Tommy iväg med Gabbe på fotbollsträning, Ebba har spelat "Smågodis" här på datorn som bl.a. går ut på att dekorera Barbie-rum och måla naglar och sånt och nu tar jag mig en liten blogg-stund.

Senare idag bär det iväg för att införskaffa ett par skridskor åt Gabbe eftersom de ska börja åka skridskor på onsdagarna i skolan nu och sen ska vi iväg och spela en runda bowling med våra trevliga grannar :-). Har inte en susning till chans mot Y dock, men stilpoäng kommer jag att ta har jag lovat mig. Dessutom har Y lovat att spela med vänster hand och blunda och bugga samtidigt, så det blir någotsånär jämnt, ha ha! :-)

Nu snart dax att göra sig i ordning.
Tjing!

2 kommentarer:

  1. var helt ok att spela idag, men nästa gång får det bli utan kidsen. =)
    Tycker du kämpade på bra ju.

    SvaraRadera
  2. Eller hur. Draggade fram värsta bottenrekordet någonsin ju! Men tack för snälla ord i alla fall ;-).

    SvaraRadera