Styrkekram

Styrkekram

måndag 10 januari 2011

Übermüde

Kan inte förneka faktum att jag blir ovanstående av en extremt sportig helg (både bowling och skridskoåkning dagarna efter varandra) plus en hypnossession hos Erik med påföljande utgång söndag kväll och arla uppstigning halv sex måndag morgon. Tog en liten sovmorgon till kl. sex nu på morgonen, men går ändå runt som en rugguggla och huttrar och lullar i min egen lilla värld tills mina blå har vaknat till ordentligt...

Vad som var mest värt att uppmärksamma under helgen som var, var Ebbas första stapplande steg på isen :-)! Och samma dag som min lilla ettåriga gudson på Gotland tog sina första stapplande steg utan skridskor också, underbart! Alltså 2011-01-09, a day to remember!

Känner mig bara tvungen att slänga in ett gäng bilder från skridskoåkningen igår, så håller jag tummarna att syrran lägger in en bild på Vemund också så moster får sträcka på sig ordenligt och beundra duktig gudson! :-)


Jag och Gabbe (Bambi och hans mamma) på hal is och Ebba, sprickfärdig av stolthet att hon står själv på isen
:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar