Styrkekram

Styrkekram

söndag 16 januari 2011

Sportfesten då då

Yes, sportfesten blev precis så kul som vi hade trott.
Massa grenar, massa äta och dricka, massa musik och härligt sällskap!
Själv var jag ganska säker på att jag skulle ro hem pokalen, efter hyfsad placering efter både dart, kast med ring samt bollar i hink, så var det vara curlingdelen kvar... Och trots att jag är en curlingmorsa så blev jag helt poänglös i den fjärde och avgörande grenen och jag fick snällt sitta och applådera när maken istället rodde hem tredjepriset. Ja ja, något pris fick vi inom familjen i alla fall, även om jag hade tyckt det hade varit roligare att vinna det själv förstås.

Annars var alla ungefär så utspårade och galna som de brukar, ingen nämnd och ingen glömd, men jag har ett gäng bilder på Fejjan också (förutom de två jag la upp här i bloggen) för dem som är nyfikna...

Nu ska vi snart göra oss i ordning här och hämta hem barnen igen.

Trevlig fortsättning på helgen alla läsare!



2 kommentarer:

  1. Ja, eller hur?
    Särskilt Tommys shorts som blev kortare och kortare ju längre kvällen led :-)...
    Nästa gång får du hänka Sandra!

    SvaraRadera