Styrkekram

Styrkekram

lördag 3 september 2011

Legally blonde

Kände mig inte lite som Reese Witherspoon i "Legally blonde" när jag häromdagen inhandlade en knallrosa (och då menar jag verkligen KNALLROSA) resväska på Åhléns.
I mellanmjölkens land när alla går i grått och beige och alla resväskor är svarta, stack den verkligen ut såg jag när jag kom rullande upp på tågperrongen för att köra hem den.
Min chef på jobbet sa några ord om att jag inte fick förstöra företagets image nu när jag reser till Polen och representerar (ha ha ha) och jag tänkte att jag kanske ska botanisera i min garderob och se om jag kan hitta någon riktigt rosa dräkt också att ta på mig och matcha ;-)!
Eller så tar jag något svart på mig för att uppväga lite i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Vilken av cheferna sa så?
    Rosa dräkt, rosa dräkt, rosa dräkt! :P

    SvaraRadera
  2. Manliga chefen såklart, vilken trodde du? ;-) Ha ha, instämmer i hejaklacken! :-D

    //C

    SvaraRadera