Styrkekram

Styrkekram

torsdag 15 september 2011

Orosmoln

Det var inte bara här utanför husknuten som stora skräckinjagande orosmoln tornade upp sig igår kväll, i mitt liv är det också ganska ostadigt just nu.
Mycket med resan till Polen naturligtvis och utbildningen där. Om jag inte hade sådana förbaskade sömnsvårigheter på nätterna kanske jag skulle ha klar och utvilad skalle dagen därpå och både hinna sköta mitt ordinarie jobb och planera och öva in allt som måste bli klart inför utbildningen där nere. Just nu är allt bara en stor gröt och jag hinner inte ens jogga på eftermiddagarna längre.

Var i alla fall ute på stan och tog en välbehövlig öl med tjejerna häromdan och det kändes som om det var precis vad jag behövde. Bara sitta ner och umgås i trevligt sällskap och få snacka skit!

Nu gäller det att försöka ladda om batterierna så att jag pallar de kommande veckorna, så kommer jag att sova läääänge sen när hela den här historien är över.

Idag är det torsdag.
God morgon!

2 kommentarer:

  1. Hej kära granne!!!

    Du får försöka städa din tillvaro å putta bort enegitjuvar å lägga krutet på Polen - glöm inte att hitta lite energi oxå. Ta en sväng ut å valla apostlahästarna!!! Himla bra att rensa huvet :)

    Sköt om dig så ses vi

    //C

    SvaraRadera
  2. Ebba får ta fler turer ut på cykeln och valla mig ;-), men ikväll har jag faktiskt hunnit med en joggingtur!

    Kram!

    SvaraRadera