Styrkekram

Styrkekram

måndag 12 september 2011

Måndag kväll

Skriver som vännen B skrev på sin blogg, det bästa med måndagar är att det är så himla långt till nästa måndag! ;-)
Och nu är den snart till ända.
Måndagen.

Den började lite småjobbigt med morgontrött humör, skvalande regn och lång pendling till jobbet (som alltid) och en massa jobbiga uppgifter som låg och väntade på mig på skrivbordet. Dock vände det efter lunch då solen tittade fram och jag var med på ett roligt möte om kulturella skillnader inför Polen.
Sen jobbade jag på några timmar till för att hinna åka till Gabbes skola och lyssna på hur himla duktig han är. Idel lovord från stolt fröken! Mammahjärtat svällde något kan jag tala om! :-)

Vi har haft myskväll här hemma, jag har legat på spikmattan med tända lyktor i fönstrena och mediterat lite för mig själv.
Imorrn är det redan tisdag go vänner! Och jag ska träffa tjejerna efter jobbet över en öl på stan. Kunde vara värre.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Klart du ska pyssla en hårspännesförvaring till Ebba:-D Det är hur enkelt som helst! Bara en canvastavla, papper och tre band (ca 1/2-1 cm breda)
    kram

    SvaraRadera